Subject: ametiühingute pöördumine
From: <[email-masked]>
To: Gerrit Mäesalu, <[email-masked]>, "Justiitsministeerium"
Cc: "[email-masked]", "'Ellen Liigus'" <[email-masked]>,'Üllar Kallas' <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Feb 2025 15:15:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Edastan Pro Ametiühingu ja Eesti Transpordi- ja Teetöötajate Ametiühingu
ühise pöördumise.

Püsige terved!

Parimate soovidega

Kadri Kangur

Kadri Kangur | esimees

Pro Ametiühing

Telefon +37253539333 | Skype: kadri.estal

Pro aü | Masti 2-5 | 11911 Tallinn | Estonia

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]